Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Μπλάνκο: "Σκέφτομαι μόνο την ΑΕΚ"



Ο Μπλάνκο παραχώρησε συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό δηλώνοντας: "Έχω άλλα 2 χρόνια συμβόλαιο, για την ΑΕΚ δουλεύω και αγωνίζομαι. Αν έρθει μια πρόταση θα την εξετάσω εγώ αλλά πρώτα η ΑΕΚ, όμως αυτή την στιγμή έχω συμβόλαιο και σκέφτομαι μόνο την ΑΕK"
"Εγώ πιστεύω όλα μόλις ξεκίνησαν. Ψάχνουμε να βρούμε το τρόπο συστήματος και ακόμα έχουμε πολύ δρόμο. Τώρα ξεκινήσαμε δεν έχουμε παίξει ούτε 6 αγωνιστικές και έχω βάλει 2 γκολ το ότι είμαι επιθετικός δεν σημαίνει ότι θα σκοράρω συνέχεια. Από την μεριά μου, δουλεύω είμαι ήρεμος και η δουλεία μου είναι να σκοράρω κάτι που θα κάνω. Έχω άλλα 2 χρόνια συμβόλαιο, για την ΑΕΚ δουλεύω και αγωνίζομαι. Αν έρθει μια πρόταση θα την εξετάσω εγώ αλλά πρώτα η ΑΕΚ, όμως αυτή την στιγμή έχω συμβόλαιο και σκέφτομαι μόνο την ΑΕΚ.

Αν είχα πρόταση από Ασία, αν ήταν για το συμφέρον της ΑΕΚ και το δικό μου θα το συζήταγα πρώτα και με την οικογένεια μου και θα αποφάσιζα, όμως τώρα ανήκω στην ΑΕΚ.

Μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα περνάω πολύ ωραία και εγώ και η οικογένεια μου κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Η Ελλάδα μοιάζει πολύ με την Αργεντινή και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Ο κόσμος με δέχεται ζεστά όχι μόνο Αεκτσηδες όλοι δείχνουν την αγάπη τους και φαίνεται πως με αναγνωρίζουν και με σέβονται.


Αν θα πήγαινε σε ΟΣΦΠ, ΠΑΟ: "Μόνο στην ΑΕΚ".

Για το φετινό πρωτάθλημα: "Πολύ πιο δύσκολο το πρωτάθλημα. Ο ΠΑΟΚ με εξέπληξε, έχει ενισχυθεί πολύ και το φετινό πρωτάθλημα θα είναι δύσκολο για όλους".

Για Δώνη: "Δουλέυει πολύ αναζητά το καλύτερο τρόπο παιχνιδιού για την ομάδα. Η προηγούμενη ομάδα του ήταν η ΑΕΛ που τα πήγε πολύ".

Για τον αποκλεισμό από το UEFA: "Η αλήθεια είναι πως ο αποκλεισμός από το UEFA ήταν πολύ σκληρός. Χάσαμε την πρόκριση στην Αθήνα που δεν πετύχαμε γκολ. Όλα ξεκίνησαν γιατί ήρθαν πολλοί νέοι παίκτες και χρειάστηκε να προσαρμοστούμε στο νέο παιχνίδι".

Για τον αν καθυστέρησαν οι μεταγραφές: "Κάποιοι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να προσαρμοστούν κάποιοι άλλοι όχι. Ο αποκλεισμός επαναλαμβάνω ήταν δύσκολος, όμως έχουμε ακόμα και άλλες διοργανώσεις για να πετύχουμε".

Τι τύπος παίκτη λείπει από την ΑΕΚ αλλά και τους Αργεντινούς που ήρθαν στην ομάδα του: "Αυτό δεν μπορώ να το πω εγώ αλλά ο κόσμος. Τους γνώριζα τους Αργεντίνους είναι αναγωνρισμένοι παίκτες, πολύ καλοί, θα βοηθήσουν την ομάδα".

Για Σάχα: "Είναι τερματοφύλακας αναγνωρισμένος έχει παίξει στην Εθνική και είναι ένας παίκτης που τον χρειάζεται η ομάδα".

Για τον αν λείπει ο Ριβάλντο: "Δεν μπορώ να το πω για τον Ριβάλντο αν λείπει. Πολλοί με ρωτούν αν χωρίς Ρίμπο, Δέλλα μπορούμε να τα καταφέρουμε. Έχουν έρθουν καλοί παίκτες, δεν πάμε άσχημα, πρέπει να πάρουμε περισσότερες νίκες για να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση".

Πότε θα ξαναπανηγυρίσει με την μάσκα του Ζορό: "Αν πάρω μια κίτρινη μπορεί να χάσω παιχνίδια ή να αποβληθώ, πιθανόν να βγάλω την μάσκα μέσα στην χρονιά, όμως το σημαντικό είναι να πετυχαίνω γκολ".

Το έκανα πρώτα στις μικρές κατηγορίες. Μετά με την Ολίμπο έβαλα μια μεγάλη μάσκα και δεν με τιμωρήσαν. Μ αρέσει και ο τρόπος που πανηγυρίζει ο Παλέρμο της Μπόκα.

Για το γκολ που του άρεσε περισσότερο: "Πρώτα εναντίον του Ολυμπιακού που ήταν στο ντέρμπι, με τον Αστέρα Τρίπολης την τελευταία αγωνιστική, με την Χετάφε, βασικά όλα τα γκολ μου μ' αρέσουν αλλά και το πρώτο κόντρα στην Βέροια".

Γιατί υπάρχει δυσκολία φέτος στο γκολ σε αντίθεση με πέρσι: "Μας λείπει ότι δεν έχουμε πολλές ευκαιρίες για γκολ. Δεν κάνουμε κάτι λάθος αλλά αυτό που μας λείπει είναι ότι δεν δημιουργούμε πολλές ευκαιρίες".

Για το αν είναι σκληρό το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα: "Σε κάθε παιχνίδι δέχομαι πολλές κλωτσίες όμως αυτό ανησυχεί περισσότερο την γυναίκα μου. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι πολύ σκληρό, πιο σκληρό από της Αργεντινής όμως πρέπει να προσαρμοζόμαστε γιατί εδώ παίζουμε".

Αν έπρεπε να παίξει η ΑΕΚ στα πλέι οφ γιατί έχασε το πρωτάθλημα στα χαρτιά: "Ήταν πολύ περίεργο συναίσθημα για μένα. Ένα πρωτάθλημα που έχεις κερδίσει στο γήπεδο να το χάνεις με άλλον τρόπο. Μας επηρέασε και ήταν σκληρό. Κανείς δεν ήθελε να παίξει στα πλέι οφ, όμως το κάναμε και δεν ήμασταν σε καλή κατάσταση όπως φάνηκε. Αυτό ανήκει στο παρελθόν.

Με ποιόν του αρέσει να παίζει καλύτερα στην επίθεση: "Στον προπονήτη αρέσει το 4-4-2 και το 4-3-3 δεν μπορώ να διαλέξω εγώ. Εμείς πρέπει να αγωνιζόμαστε όπως μας ζητηθεί. Δεν μπορώ να αναφέρω ποιον παίκτη θέλω δίπλα μου, αυτή είναι επιλογή του προπονητή".

Για Πελετιέρι: "Στην Λανούς είχε άλλον ρόλο. Έπαιζε πιο μπροστά και είχε καλύτερη επαφή με το γκολ. Σίγουρα ο Πελετιέρι μπορεί να βοηθήσει και σ' αυτόν τον τομέα".

Για το πρωτάθλημα: "Δεν εξαρτάται μόνο από εμας αλλά και από τους αντιπάλους. Μακάρι να είμαι το ίδιο παραγωγικός και τη νέα χρονιά να τα πάμε ακόμη καλύτερα.

Για το τι θέλει να βελτιώσει: "Όλοι πρέπει να βελτιώνουμε κάτι, όποιος πει το αντίθετο λέει ψέματα. Πρέπει να βελτιώσω την υποδοχή και την πάσα μου και άλλα πράγματα πάνω στα οποία πρέπει να δουλέψω".

Για την διαιτησία: "Οι διαιτητές πάντοτε κάνουν λάθη όπως και εμείς. Οι διαιτητές είναι άνθρωποι έστω κι αν τα λάθη μας ενοχλούν όμως αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι να δουλεύουμε".

Για τους ανθρώπους που έχουν σημαδέψει την ιστορία της ΑΕΚ: "Έχω γνωρίσει προσωπικά τον Θωμά Μαύρο και είναι τιμή μου. Γνωρίζω για την ιστορία του προέδρου και κάποιους Αργεντίνους που έχουν περάσει".

Για τους Έλληνες παίκτες: "Ξέρω από σχόλια αλλά και τα ματς της Εθνικής Ελλάδας κάποιους παίκτες που παίζουν στο εξωτερικό. Έχω καλή άποψη για τους Έλληνες παίκτες".

Για τον αν θέλει να μείνει και σε ποιο πρωτάθλημα θα ήθελε να αγωνιστεί: "Έχω 2 χρόνια συμβόλαιο με την ομάδα και είμαι ικανοποιημένος τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Όταν θα περάσουν τα 2 χρόνια δεν ξέρω αν θα φύγω ή θα μείνω ασχολούμαι μόνο για το παρόν".

Για τον Ντέμη Νικολαΐδη και την φυγή του από την προεδρία της ΑΕΚ: "Η γνώμη μου για τον πρόεδρο είναι πολύ καλή. Μου έχει φερθεί καλά. Αν θα μείνει ή θα φύγει είναι δική του απόφαση. Τώρα αν θα φύγει δεν σημαίνει ότι θα φύγω και εγώ, ούτε αν μείνει είναι σίγουρο πως θα μείνω.

Για τον κόσμο της ομάδας: "Οι φίλαθλοι έρχονται αν η ομάδα κερδίζει. Για όλους είναι σημαντικό να είναι το γήπεδο γεμάτο και να τους έχουμε μαζί μας γιατί μας δίνει δύναμη, όταν η ομάδα δεν παίζει καλά".

Για το αν θα πάρει η ΑΕΚ το πρωτάθλημα φέτος:"Εμείς θέλουμε να τα κερδίσουμε όλα. Αυτό θέλαμε από την αρχή, όπως και την πρόκριση όμως δεν τα καταφέραμε. Είναι πραγματικότητα πως η ομάδα επιθυμεί να το πρωτάθλημα και εμείς θέλουμε με όλους τους τρόπους να το πάρουμε όμως και πέρσι ήμασταν κοντά αλλά όπως προαναφέραμε τ. Θα προσπαθήσουμε βήμα βήμα και προς το τέλος θα ξέρουμε αν πραγματικά μπορούμε να το κατακτήσουμε ή έχουμε μείνει μακριά.

Για τους ποιους παίκτες από ΟΣΦΠ, ΠΑΟ ήθελε και σε ποιο πρωτάθλημα θέλει να παίξει: "Για άλλους παίκτες δεν μπορώ να αναφέρω αισθάνομαι πολύ καλά με τους συμπαίκτες μου στην ΑΕΚ. Έχω παίξει σε Αργεντινή και Ελλάδα. Θα ήθελα να πάιξω στο πρωτάθλημα της Ισπανίας και λόγω γλώσσας και επειδή το ποδόσφαιρο είναι πιο ελεύθερο απ΄ότι στην Ιταλία για παράδειγμα".

Για Θρακομακεδόνες: "Δεν ξέρω αν έχει προπονηθεί αλλού παλιότερα η ομάδα. Αυτό έχουμε αλλά άμα κατασκευαστεί άλλο θα είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο για την πρώτη ομάδα αλλά για όλοκλητο τον σύλλογο".

Για τους επιθετικούς που του αρέσουν και για την Εθνική Αργεντινής: "Ο Μέσι πρώτα απ όλα που είναι σε πολύ κατάσταση. Μου άρεσε ο Κλάιφερτ, ο Ανρί, ο Ρονάλντο. Κοιτάω πιο πολύ στους επιθετικούς το τελείωμα των φάσεων κάτι που με βοηθάει να βελτιώνομαι. Όσο για την Εθνική όλοι έυχονται να παίξουν για την χώρα τους, εγώ έχω πίστη ότι θα τα καταφέρω και γι αυτό δουλεύω. Παντου συμβαίνει αυτό και κάθε νέος παίκτης ακόμα και στην Ελλάδα έχει πίστη και ευχή να παίξει στην Εθνική ομάδα της χώρας του".

Για τους αμυντικούς του ΟΣΦΠ και ΠΑΟ αλλά και τα μεγάλα αστέρια των μεγάλων αντιπάλων της ΑΕΚ: "Για τους αμυντικούς και των δύο ομάδων είναι σκληροί και δύσκολοι, όπως και όλων των ομάδων. Όλα τα παιχνίδι δύσκολα. Ο Γκαλέτι είναι πάρα πολύ καλός παίκτης, είχε μια πολύ καλή χρονιά πέρσι, ενώ και φέτος έχει ξεκινήσει καλά και είναι σημαντικό όπλο για τον Ολυμπιακό. Ο Λέτο είναι σημαντικός παίκτης και αν βρεθεί στην ημέρα του μπορεί να γίνει η φιγούρα του αγώνα. Ο Μπελούτσι πολύ καλός παίκτης και έχει παίξει στην Εθνική. Ο Ντιόγκο έχει δείξει πολλά και μπορεί ακόμη περισσότερα. Ο Κλέιτον πολύ καλός και με αρέσει πολύ το στυλ παιχνιδιού του. Ο Ζιλμπερτο είναι σημαντικός και πολύ καλός παίκτης αφού ήρθε από την Άρσεναλ".

Για το αν ο Ολυμπιακός τον είχε πλησιάσει πριν η ΑΕΚ ενεργοποιήσει την οψιόν αγοράς: "Το είχα ακούσει για τον Ολυμπιακό αλλά δεν μου είπες κανένας κάτι. Ήξερα ότι η ΑΕΚ θα ενεργοποιούσε την οψιόν κάτι που με έκανε χαρούμενο γιατί είμαι ικανοποιημένος και σκέφτόμουν μόνο την ομάδα σκεφτόμουν γιατί αλλιώς θα έδειχνα έλλειψη σεβασμού στον σύλλογο.

Για το αν θα είναι αποτυχία αν δεν κατακτήσουν το πρωτάθλημα και φέτος: "Σίγουρα θα είναι αποτυχία αν δεν πάρουμε το πρωτάθλημα κάτι που δεν συμβαίνει μόνο σ' εμάς αλλά για κάθε μεγάλλο σύλλογο θα ήταν αποτυχία. Τα 14 χρόνια δεν είναι βάρος, εμείς πρέπει να δουλεύουμε και όταν φτάσουμε τελευταια αγωνιστική να έχουμε πιθανότητες να πάρουμε το πρωτάθλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: