Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

«Δίψα» για τίτλους !!!!!



Τρεις ποδοσφαιριστές, ένας στόχος. Πρωτάθλημα, Κύπελλο και διακρίσεις με τη φανέλα της ΑΕΚ. Αντώνης Ρίκκα, Ιγκνάσιο Σκόκο και Σεμπάστιαν Σάχα μίλησαν ενώπιον των εκπροσώπων Τύπου και φανέρωσαν την κοινή τους επιθυμία, να ανεβάσουν την «Ένωση» στην κορυφή των εγχώριων διοργανώσεων. «Θα συμβάλλω τα μέγιστα για να κατακτήσει η ΑΕΚ το πρωτάθλημα», υποσχέθηκε ο Σάχα. «Ηρθα εδώ με στόχο να κατακτήσω το πρωτάθλημα με την ΑΕΚ και ελπίζω να πάμε ψηλά και στο Κύπελλο», το «στοίχημα» που θέλει να κερδίσει ο Αργεντινός περιφερειακός επιθετικός. «Υπάρχουν μεγάλοι παίκτες στην ομάδα, έμπειροι που μπορούν να με βοηθήσουν να μάθω πολλά», τα λόγια του Έλληνα, πρώην άσου της Ξάνθης. Νωρίτερα σήμερα (3/7), είχε παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου ο προπονητής της ομάδας Γιώργος Δώνης: ««Δεν φοβάμαι. Ξέρω τι πρέπει να κάνουμε και ποιοι είναι οι στόχοι μας. Στόχοι μας είναι οι τίτλοι», δήλωσε μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

Σεμπάστιαν Σάχα: «Η ΑΕΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος στην Ελλάδα που έχει ξεκάθαρους στόχους. Να πρωταγωνιστεί στο εγχώριο πρωτάθλημα, αλλά και στο Κύπελλο UEFA. Οι στόχοι μας είναι πολύ σημαντικοί και αυτό που θέλω είναι με την προσπάθειά μου να συμβάλω και εγώ τα μέγιστα στην προσπάθεια της ΑΕΚ να πάρει το πρωτάθλημα. Είναι αλήθεια ότι η θέση του τερματοφύλακα είναι ιδιαίτερη και αυτό μου αρέσει. Σε όλες τις ομάδες που ήμουν, πάντα είχα πολύ καλές σχέσεις με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και τους τερματοφύλακες. Οι συμπαίκτες μου με υποδέχτηκαν πολύ καλά. Στόχος μου είναι να προσπαθήσω όσο μπορώ και αν μου αναλογεί να παίξω, θα αγωνιστώ για το καλύτερο. Αν όχι πάντοτε θα προσπαθώ».

Ιγκνάσιο Σκόκο: ««Δουλεύουμε πάρα πολύ καλά και έχουμε ένα προπονητή που δίνει μεγάλη σημασία στη δουλειά με τη μπάλα. Όσο για τους στόχους τους προσωπικούς μου και της ομάδας, πιστεύω ότι είναι οι ίδιοι. Να προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε αυτό το πρωτάθλημα και να πάμε όσο ψηλότερα γίνεται στο Κύπελλο UEFA.

Είναι καλό που θέλουμε να έχουμε επιθετικό στυλ παιχνιδιού. Πάντα, βέβαια, πρέπει να έχουμε και το μυαλό μας στην άμυνα. Εμείς θα προσπαθούμε κάθε φορά να έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή διαφορά των γκολ. Από τη δική μου πλευρά αυτό που θέλω να κάνω είναι να βρω το ρυθμό μου, να αποκτήσω την κατάλληλη φυσική κατάσταση, να έχω καλή επαφή με τη μπάλα και μακάρι να έρθουν και πολλά γκολ Αν τα βάλω εγώ έχει καλώς, αν τα βάλουν οι συμπαίκτες μου, θα τα πανηγυρίσω με τον ίδιο τρόπο.

Ποτέ δεν θα είμαι ικανοποιημένος με ένα νούμερο γκολ. Κάθε φορά θέλω να πηγαίνω και καλύτερα. Το σημαντικό είναι να κατακτήσουμε τους τίτλους που διεκδικούμε και όσα περισσότερα γκολ σημειώσω, τόσο το καλύτερο. Με έχουν ενημερώσει ότι στο ελληνικό πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια τον πρώτο λόγο τον έχει ο Ολυμπιακός, αλλά το σημαντικό είναι τι θα κάνουμε εμείς. Με το ρόστερ που έχουμε, αν κάνουμε τα πράγματα όπως τα θέλουμε και προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις του προπονητή, μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Είναι μεγάλη τιμή για μένα να αγωνίζομαι δίπλα σε έναν ποδοσφαιριστή που μέχρι πριν λίγο καιρό θαύμαζα από την τηλεόραση. Με έναν τέτοιο συμπαίκτη, τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα».


Αντώνης Ρίκκα: «Οι πρώτες μου εντυπώσεις από την ΑΕΚ είναι πολύ καλές. Όλοι οι άνθρωποι της ομάδας είναι καλοί μαζί μου και τώρα το μόνο που έχω να κάνω είναι να δουλέψω σκληρά. Σίγουρα ονειρεύομαι τίτλος με την ΑΕΚ, αν και αυτά δεν πρέπει να μένουν όνειρα, αλλά να είναι στόχοι. Να τα πετυχαίνεις. Με πολύ δουλειά και καλή προπόνηση μπορούμε να τα καταφέρουμε. Σίγουρα όταν είσαι σε μία ομάδα θέλεις να παίζεις βασικός, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να δουλέψω πολύ στην προετοιμασία και να είμαι σοβαρός. Η μεταγραφή κλείστηκε μετά το πρωτάθλημα. Όταν γίνονταν οι συζητήσεις, εγώ δεν ήξερα πολλά πράγματα. Ουσιαστικά το έμαθα όταν ήρθα στην Αθήνα για να υπογράψω. Ήταν μια πολύ καλή έκπληξη. Από τότε πήγα διακοπές, το συνειδητοποίησα και τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι η ομάδα. Θα τα δίνω όλα για τη φανέλα της ομάδας και θα προσπαθώ για το καλύτερο μέσα στο γήπεδο.

Ο Άκης Ζήκος σίγουρα ήταν ένας μεγάλος παίκτης που πέτυχε πολλά πράγματα στην καριέρα του, αλλά και εγώ από κάπου πρέπει να ξεκινήσω. Αν και είμαι 22 χρονών, δεν θεωρώ ότι είμαι μικρός. Όταν περνάς τα 20 πιστεύω ότι είσαι έτοιμος για να παίζεις. Από εκεί και πέρα, από τους μεγάλους συμπαίκτες μου αυτό που πρέπει να κάνω είναι να τους βλέπω και να μαθαίνω. Η Ξάνθη είναι μια πολύ καλή ομάδα και ήταν μια μεγάλη σχολή για μένα που σίγουρα θα με βοηθήσει στη συνέχεια».

1 σχόλιο:

stelios kazantzidis είπε...

Τους βλέπω στο τέλος της χρονιάς να παθαίνουν αφυδάτωση από τη δίψα γιατί ούτε φέτος θα ξεδιψάσει κανείς,μιλάμε για πολύ δίψα.